15 مدل دکوراسیون داخلی طلافروشی

دکوراسیون داخلی طلافروشی یکی از موارد مهمی است که اهمیت ویژه‌ای دارد. به این دلیل که طراحی داخلی طلافروشی باید بتواند به‌درستی حس و حال و هوای منحصربه‌فردی را به مشتری منتقل کند. دکوراسیون داخلی طلافروشی به‌طورکلی باید به نحوی باشد که مشتری با ورود به آن احساس لوکس و خاص بودن را تجربه کند. همچنین طراحی ویترین طلافروشی باید به نحوی باشد که بتواند ارزش و اعتبار برند طلافروشی را بهتر و منحصربه‌فردتر به نمایش بگذارد. در ادامه این مقاله از گروه معماری و دکوراسیون داخلی آرت دیزاین با مدیریت حسام سلیمانی شما را با 15 مدل از خاص‌ترین دکوراسیون‌های داخلی طلافروشی آشنا می‌کنیم.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

۱. طراحی ویترین طلافروشی مدرن

انتخاب درست عناصر طراحی، رعایت سادگی و تمرکز بر زیبایی جواهرات می‌تواند ویترینی مدرن و جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی خلق کند. برای طراحی ویترین طلافروشی مدرن بهتر است از رنگ‌های ملایم و زمینه‌ای مانند سفید، کرم و خاکستری استفاده کنید تا تمرکز بیشتر مشتری بر روی طلا و جواهرت باشد. همچنین می‌توانید برای برجسته نشان‌دادن جواهرات از نورپردازی با لامپ‌های LED از سمت جلو و بالای ویترین استفاده کنید.

در دکوراسیون طلافروشی به سبک مدرن معمولاً از قفسه‌های شیشه‌ای یک‌پارچه و بدون چهارچوب استفاده می‌شود تا زیبایی و سادگی بیشتر منجر به بهتر دیده‌شدن جزئیات جواهرات شود. در طراحی ویترین طلافروشی مدرن تأکید بیشتر بر جواهرات و جزئیات آن‌ها است و تاحدامکان از تزیینات و دکوراسیون اضافه جلوگیری می‌شود و به‌نوعی یک دکوراسیون داخلی ساده برای طلافروشی به سبک مدرن در نظر گرفته می‌شود.

طراحی ویترین طلافروشی مدرن

۲. طراحی ویترین طلافروشی مینیمالیسم

در طراحی ویترین طلافروشی به سبک مینیمالیسم، تمرکز اصلی بر استفاده حداقلی از عناصر و جزئیات است. رنگ‌بندی باید ساده و محدود به چندرنگ خنثی مانند سفید، مشکی و خاکستری باشد. مبلمان باید ساده، عاری از تزیینات و بیشتر شامل خطوط مستقیم باشند. نورپردازی نرم و ملایم است و لوازم اضافی مانند بنرهای تبلیغاتی به حداقل می‌رسند.

جواهرات بافاصله کافی چیده می‌شوند تا توجه به هرکدام مجزا باشد. در طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی به‌جای تراکم زیاد، فضای خالی بیشتر مورد تأکید است. ویترین طلافروشی مینیمال با سادگی، تمرکز بر جواهرات و حذف جزئیات زائد، فضایی شیک و مدرن را به مشتری القا می‌کند.

طراحی ویترین طلافروشی مینیمالیسم

۳. ویترین طلافروشی کلاسیک

در طراحی ویترین طلافروشی کلاسیک، از رنگ‌های غنی و گرم استفاده می‌شود تا حس و حالت طلایی و درخشان جواهرات را بهتر به مشتری القا کند. المان‌های تزیینی مانند ستون‌ها، پرده‌های ابریشمی، گل و مجسمه نیز در این نوع طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی بیشتر به کار گرفته می‌شوند. برای طراحی داخلی طلافروشی از مبلمان‌هایی با جنس چوب و حکاکی و جزئیات ظریف بیشتر استفاده می‌شود تا احساس لوکس بودن بهتر منتقل شود. برای درخشش بیشتر و بهتر دیده‌شدن در طراحی ویترین طلافروشی کلاسیک استفاده از نورپردازی گرم و ملایم توصیه می‌شود. با استفاده از این عناصر کلی سبک کلاسیک در طراحی داخلی فضایی خاص و منحصربه‌فرد خواهید داشت که تأثیر بسیاری در جلب‌توجه مشتری دارد.

ویترین طلافروشی کلاسیک

۴. ویترین طلافروشی لوکس

ویترین طلافروشی لوکس

۵. طراحی دکوراسیون ویترین تمام مشکی برای طلافروشی

برای جلب‌توجه بیشتر مشتری و جلوه بهتر جواهرات در طراحی داخلی طلافروشی می‌توان از ویترین تمام مشکی برای طلافروشی استفاده کرد. ترکیب رنگ مشکی و سفید در طراحی ویترین علاوه بر زیبایی و جذابیت، جزئیات و جلوه جواهرات را بهتر و بیشتر نشان می‌دهد و ظاهری مدرن و شیک به طلافروشی می‌بخشد.

طراحی دکوراسیون ویترین تمام مشکی برای طلافروشی

۶. ویترین طلافروشی سنگ‌کاری

یکی از متریال های در طراحی ویترین طلا فروسی سنگ است. استفاده از سنگ کاری جلوه ویترین طلا فروشی را چندین برابر می کند.

ویترین طلافروشی سنگ‌کاری

۷. طراحی ویترین طلافروشی چرخشی

برای جلب‌توجه بیشتر و بهتر مشتری در دکوراسیون داخلی طلافروشی می‌توان از ویترین‌های چرخشی مدرن استفاده کرد. با استفاده از این نوع طراحی ویترین و نورپردازی مناسب در قسمت بالا جواهرات بهتر نمایش داده می‌شوند و دکوراسیون داخلی شیک‌تر و خاص‌تر به نظر می‌رسد. برای جذابیت بیشتر می‌توانید در طراحی ویترین چرخشی از آینه و حتی نورپردازی متحرک استفاده کنید.

طراحی ویترین طلافروشی چرخشی

۸. ویترین طلافروشی با دیوار شناور

در طراحی ویترین طلا فروشی می‌توان به‌جای استفاده از دیوار ثابت به اصطلاح از دیوار شناور یا شلف و قفسه‌های شناور استفاده نمود؛ مانند آویزان کردن جواهرات خاص از دی.ار با طرح های تصادفی پشت سر فروشنده.

ویترین طلافروشی با دیوار شناور

۹. ویترین طلافروشی فانتزی

در طراحی ویترین طلافروشی فانتزی می‌توان از رنگ‌های تند؛ مانند آبی کبود، ارغوانی و سبز تیره استفاده کرد. در این نوع طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی تمرکز اصلی بر مرکز چیدمان جواهرات است و باید به نحوی چیده شوند که جواهرات با نمای بیشتر و خاص‌تر در مرکز ویترین قرار بگیرند.

ویترین طلافروشی فانتزی

۱۰. ویترین طلافروشی شیک

ویترین طلافروشی شیک

۱۱. طراحی ویترین و دکور طلافروشی چوبی

به‌طورکلی چوب به‌عنوان یک عنصر طبیعی خاص شناخته می‌شود که اصالت خاصی دارد. چوب باتوجه‌به ارتباطی که با طبیعت دارد و احساسی که به فضا منتقل می‌کند به‌عنوان یکی از متریال‌ها و عناصر باارزش در دکوراسیون داخلی شناخته می‌شود. زمانی که در طراحی ویترین و دکور طلافروشی از چوب استفاده می‌شود، باعث ایجاد فضایی صمیمی و خاص می‌شود. برای بهتر دیده‌شدن جزئیات جواهرات و اصالت چوب بهتر است در این طراحی دکوراسیون نورپردازی به‌صورت کلاسیک باشد تا فضا را بهتر روشن کند.

طراحی ویترین و دکور طلافروشی چوبی

۱۲. ویترین طلافروشی آینه‌کاری

یکی از اصول طراحی داخلی طلافروشی برای جذابیت بیشتر و منتقل‌کردن احساس شکوه و اشرافیت استفاده از ویترین‌های آینه‌کاری است. با استفاده از ویترین طلافروشی آینه‌کاری درخشنده بودن و پرزرق‌وبرق بودن جواهرات و جزئیات آن‌ها بهتر نمایش داده می‌شود.

ویترین طلافروشی آینه‌کاری

13. طراحی ویترین طلافروشی لاکچری

ویترین طلافروشی لاکچری

14. دکوراسیون داخلی طلافروشی به سبک معاصر

دکوراسیون داخلی طلافروشی به سبک معاصر

15. ویترین طلافروشی ام دی اف

ویترین طلافروشی ام دی اف

جمع‌بندی

نوع و سبک طراحی و دکوراسیون داخلی طلافروشی در جلب‌توجه مشتری اهمیت بسیار زیادی دارد و تأثیر بسیاری بر رضایت مشتری می‌گذارد. به همین دلیل برای طراحی ویترین طلافروشی بهتر است از سبک‌های خاص و منحصربه‌فرد طراحی داخلی و حتی ترکیب آن‌ها استفاده کنید. برای طراحی داخلی طلافروشی جذاب می‌توانید کار را به متخصصان گروه معماری و دکوراسیون داخلی آرت دیزاین بسپارید تا با ایجاد فضایی شیک احساس لوکس بودن و خاص بودن جواهرات را بهتر به مشتری منتقل کند. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ما از نمونه کارها دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضد اسپم *Captcha Plus loading...

Close Menu