طراحی داخلی قهوه فروشی یونیک و خاص

طراحی داخلی قهوه فروشی باید کاملاً خاص و چشمگیر باشد؛ چرا که این‌گونه مغازه‌ها حس و حال متفاوتی دارند و باید از بهترین ایده‌ها و ترفندها جهت اجرای دکوراسیون مغازه استفاده شود. با طراحی خاص دکوراسیون قهوه فروشی مدرن هم ارزش مغازه قهوه فروشی افزایش می‌یابد و هم مشتریان بسیاری جذب می‌شوند. تنها منوی شما و کیفیت خدمات مهم نیست؛ بلکه در وهله اول لازم است بهترین ویترین قهوه فروشی را برای مغازه خود در نظر بگیرید.

شاید فکر کنید که دکوراسیون قهوه فروشی تنها به میز و صندلی‌های لوکس نیاز دارد؛ اما باید گفت که این تصور کاملاً اشتباه است. در واقع مجموعه‌ای از المان‌ها و متریال‌ها سبب می‌شوند تا دکوراسیون قهوه فروشی بیشتر به چشم آید. جهت اینکه بتوانید مشتریان بسیاری را جذب نمایید بهتر است به کمک یک شرکت دکوراسیون داخلی معتبر اقدام به این کار نمایید. در ادامه این مقاله از حسام سلیمانی شما را بیشتر با طراحی و اجرای دکوراسیون قهوه فروشی آشنا می‌کنیم.

طراحی قهوه فروشی یونیک

طراحی قهوه فروشی یونیک

شاید بتوان گفت که یکی از مشاغل جذاب و لذت‌بخش برای طراحان، طراحی داخلی قهوه فروشی و کافه است. توجه داشته باشید که رعایت اصل هماهنگی در طراحی داخلی  قهوه فروشی مدرن و کافه بسیار مهم است؛ زیرا اغلب افراد تجربه حداقل یک بار رفتن به کافه را دارند؛ حتی در صورتی هم که نخواهند تفریح و وقت‌گذرانی داشته باشند. در واقع کافه مکانی است که در آن انواع نوشیدنی، قهوه، دسر و غذاهای مختلف سرو می‌شود.

لازم به ذکر است که کافه‌ها طرف‌داران خاص خود را دارند و به هر میزان طراحی داخلی کافه جذاب و جذاب‌تر باشد در جذب مشتری هم بیشتر نقش دارد. مشتریان جهت گذراندن وقت و لذت‌بردن از فضا و همچنین ثبت خاطرات ماندگار از کافه استفاده می‌نمایند. درصورتی‌که محیط کافه آن‌ها را جذب نماید قطعاً این تجربه را تجدید می‌کنند؛ بنابراین در طراحی داخلی قهوه فروشی توجه به دکوراسیون، استفاده از ترکیب مناسب رنگ‌ها و سبک طراحی مناسب اهمیت بسیاری دارد.

همان طور که بیان شد مشتریان با اهداف متفاوتی به کافه می‌آیند؛ برخی برای یک جلسه کاری هستند، برخی می خواهند محیطی آرام و دوستانه را تجربه کنند، برخی می خواهند در این مدت با هم بنشینند و خوش بگذرانند. در حقیقت این دکوراسیون قهوه فروشی مدرن کافه است که افراد را جذب می‌کند.

در صورتی که کافه شما فضای کوچک و فشرده ای دارد بهتر است آن را با دکوراسیونی ساده مبله نمایید تا مشتریان احساس آرامش کنند؛ اما در صورتی که کافه شما بزرگ و جادار است، قطعا استفاده از وسایل تزیینی و وسایل مناسب با فضای کافه به مشتری حس سرزندگی و شلوغی می‌دهد.

انواع دکوراسیون قهوه فروشی

طراحی داخلی قهوه فروشی و اجرای دکوراسیون داخلی قهوه فروشی با سبک‌های متفاوتی صورت می‌گیرد. هر شخصی باید بهترین سبک را که مشتریان بیشتری جذب آن می‌شوند و خود شخص نیز علاقه‌مند به آن است را انتخاب نماید و اقدام به طراحی دکوراسیون قهوه فروشی جدید نماید. بدیهی است که سبک‌های بسیار متنوعی برای طراحی و تغییر دکوراسیون قهوه فروشی وجود دارد؛ اما ما در ادامه این مقاله شما را با سبک‌های رایج و محبوب برای مغازه قهوه فروشی آشنا می‌کنیم.

انواع دکوراسیون قهوه فروشی

1. دکوراسیون قهوه فروشی مدرن

سبک مدرن یکی از سبک‌های محبوب و پرطرف‌دار جهت طراحی و تغییر دکوراسیون قهوه فروشی است. به همین علت اگر نگاهی به جدیدترین مغازه‌های قهوه فروشی بیندازید متوجه خواهید شد که افراد چقدر علاقه‌مند به طراحی داخلی قهوه فروشی به سبک مدرن هستند. دکوراسیون قهوه فروشی مدرن بسیار کاربردی و جذاب است و طرف‌داران بسیاری نیز دارد.

طراحی داخلی مدرن در واقع با متریال مدرن و شیک اجرا می‌شود و هدف از آن ایجاد تغییر و تحولاتی اساسی و پرهیز از شلوغی است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که جهت طراحی دکوراسیون داخلی قهوه فروشی لازم است به آن توجه شود نورپردازی مغازه است. یعنی نور به میزان کافی باید در مغازه وجود داشته باشد و درصورتی‌که نیست باید از یک تیم حرفه‌ای جهت نورپردازی اصولی مغازه کمک بگیرید.

2. طراحی داخلی قهوه فروشی؛ دکوراسیون قهوه فروشی کلاسیک

از دیگر سبک‌های جذاب جهت طراحی داخلی قهوه فروشی سبک کلاسیک است. به دلیل حس و حال خوبی که این سبک دارد از قدیم تابه‌حال علاقه‌مندان به این سبک همچنان مغازه خود را باتوجه‌به نکات این سبک طراحی می‌نمایند. سبک کلاسیک گرما و صمیمیت را در فضا افزایش می‌دهد و به علت اینکه بیشتر از متریال چوبی در این سبک استفاده می‌شود در واقع فضا بسیار گرم شده و انرژی و آرامش فضا به میزان لازم می‌رسد. مزیت طراحی داخلی با چوب به خصوص برای قهوه فروشی و کافه القاء حس آرامش است.

سبک کلاسیک در طراحی داخلی قهوه فروشی یک سبک جدید است و تنها با الهام از سبک‌های قدیمی طراحی می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت که متریال و المان‌های سبک کلاسیک بسیار جدید و کاربردی هستند؛ اما به نسبت سبک مدرن لاکچری‌تر و حجیم‌تر هستند؛ به همین علت جهت طراحی و اجرای این سبک لازم است به‌اندازه کافی فضا در اختیار داشت.

ایده‌های جذاب برای طراحی دکوراسیون قهوه فروشی مدرن

ایده‌های جذاب برای طراحی دکوراسیون قهوه فروشی مدرن

به‌طورکلی می‌توان گفت طراحی داخلی قهوه‌ فروشی هر چه خاص‌تر باشد بهتر است؛ زیرا در این حالت به دلیل فضای آرامش‌بخش قهوه‌ فروشی قطعاً مشتریان بیشتری جذب می‌شوند. شاید بتوان گفت بهترین طراحی دکوراسیون برای قهوه‌ فروشی می‌تواند سبک کلاسیک و مدرن باشد. سبک دکوراسیون قهوه فروشی مدرن باعث خلق فضایی تماشایی می‌شود. مکان‌هایی مثل مغازه‌های قهوه فروشی همواره موردتوجه بسیاری از افراد قرار دارند که به‌صورت انفرادی و همراه با دوستان و آشنایان خود در آنجا اوقات فراغت خود را سپری می‌نمایند.

در واقع می‌توان گفت خدمات مناسب و فضای دنج همگی جز عوامل مهم برای جذب‌شدن به قهوه‌فروشی‌ها به شمار می‌روند. همین ویژگی‌ها موجب شده امروزه افراد بسیاری به دنبال بهره‌مندی از زیباترین سبک‌های دکوراسیون داخلی باشند. در ادامه به نکاتی که برای طراحی داخلی قهوه فروشی لازم است به آن‌ها توجه شود پرداخته شده است.

1. طراحی ورودی و تابلو مغازه قهوه فروشی

از نظر ما مهم‌ترین قسمت و نقطه آغازین جلب‌توجه مخاطب ورودی و تابلو هر فروشگاه و مرکز تجاری از جمله مغازه قهوه فروشی است. به همین علت گرافیک محیطی، هویت بصری و دیزاین داخلی در این نقطه مهم با یکدیگر متحد می‌شوند تا حداکثر تأثیرگذاری را ایجاد نمایند. در واقع گرافیک محیطی با تابلوها و علائم گرافیک، ذهن مشتری را متوجه موضوع داخل مغازه می‌نماید.

دکوراسیون قهوه فروشی مدرن با هویت بصری و رنگ، جذابیت ایجاد می‌نماید و به‌واسطه لوگو هویت برند شما را معرفی می‌کند. در نتیجه می‌توان گفت که طراحی داخلی حس و حال و اتمسفر فضا را به نمایش می‌گذارد و با ایجاد دعوت‌کنندگی و برانگیختن ذهن فرد را به داخل می‌کشاند.

طراحی ورودی و تابلو مغازه قهوه فروشی

2. استفاده از نورپردازی

یک ایده برای طراحی داخلی قهوه فروشی استفاده به‌جا و اصولی از نور است. در حقیقت می‌توان گفت استفاده از نورپردازی مناسب و صحیح می‌تواند محیط قهوه فروشی را جذاب، آرام‌بخش و دلپذیر نماید. جهت انتخاب نورپردازی مطابق با اصول صحیح آن لازم است مراحل طراحی را پیش از شروع به کار برنامه‌ریزی نمود. برای نورپردازی مناسب هم بهتر است از نورهای متفاوتی مثل نور مخفی و نور پس‌زمینه استفاده کرد. با استفاده از این نورها می‌توان محیط داخلی و دکوراسیون قهوه فروشی مدرن را بهبود بخشید و جذابیت بصری بیشتری به فضا داد.

به‌خاطر داشته باشید که نورپردازی می‌تواند زیبایی کافی‌شاپ شما را کاملاً متحول کند. برای جذابیت بیشتر می‌توانید چراغ‌های بلند را از سقف آویزان نمایید، لامپ‌های پیچ‌دار را به دیوار خود آویزان کنید یا حتی لوسترهای کوچک آویزان کنید. توجه داشته باشید که علاوه بر وسایل روشنایی سعی کنید سطوح روشنایی را هم در نظر بگیرید. در حقیقت نور بیشتر می‌تواند فضای شما را بزرگ‌تر کند و حس مثبت بیشتری را برای فضای شما ایجاد نماید.

3. طراحی و دکوراسیون روی دیوار

توجه به نوع و سبک طراحی روی دیوار برای طراحی داخلی قهوه فروشی بسیار مهم است. همچنین استفاده از جذاب‌ترین ویترین قهوه فروشی، تابلوهای نقاشی و دیوارکوب‌هایی با طرح‌های مناسب با فضای قهوه‌فروشی تأثیر بسیاری بر ایجاد جذابیت بصری و همچنین جذب مشتری دارد.

4. استفاده از گیاهان در طراحی قهوه فروشی

یک ایده جذاب برای طراحی داخلی قهوه فروشی استفاده از گیاهان است. نقش گیاهان در طراحی داخلی کافه و قهوه فروشی پررنگ و در جذب مشتری و القاء حس آرامش تاثیرگذار است. استفاده از گیاهان در دکوراسیون قهوه فروشی مدرن می‌تواند فضا و محیط را زیبا و طبیعی نماید. همچنین می‌توان از گیاهانی در محیط داخلی قهوه فروشی استفاده نمود که با طراحی محیط در تناسب باشند.

طراحی داخلی قهوه فروشی؛ استفاده میز کانتر جذاب با طراحی خلاقانه

5. طراحی داخلی قهوه فروشی؛ استفاده میز کانتر جذاب با طراحی خلاقانه

به‌طورکلی می‌توان گفت که میز کانتر همراه با چند صندلی شیک و راحت یکی از موارد ضروری برای طراحی داخلی قهوه فروشی و کافی‌شاپ است. در واقع با استفاده از این میز وقتی مشتری منتظر سفارش خود ایستاده است می‌تواند پشت آن بنشیند یا حتی برای خدمات و سرویس‌های بیرون‌بر هم داشتن کانتر کاربردی است.

استفاده از المان‌های جذاب و باکلاس در کانتر همچنین صندلی بار یا صندلی رستورانی مخصوص کانترها و میزهای پایه‌بلند در دکوراسیون قهوه فروشی مدرن بسیار مهم و کاربردی است. همچنین استفاده از سبک نو و جدید در چیدمان و طراحی بار کافی‌شاپ با ایده‌های خلاقانه در ترغیب مشتریان مؤثر است.

6. مکانی در کافه را به عنوان یک کتابخانه در نظر بگیرید

درنظرگرفتن مکانی شبیه به کتابخانه در طراحی داخلی قهوه فروشی نیز می‌تواند یکی از پیشنهادهای ناب باشد. استفاده از این ترفند به‌خصوص برای مشتریانی که به دنبال سکوت و آرامش هستند موجب می‌شود که به کافی‌شاپ شما سر بزنند تا دقایقی را صرف مطالعه کنند؛ زیرا می‌دانند کتاب‌های جالبی برای خواندن در کافه شما وجود دارد.

7. مبلمان در طراحی دکوراسیون قهوه فروشی

مبلمان مورداستفاده برای طراحی داخلی قهوه فروشی شامل میزها، صندلی‌ها، پیشخوان یا کانتر و تفکیک‌کننده‌ها و… می‌شوند. مبلمان مورداستفاده در دکوراسیون قهوه فروشی مدرن شما قرار نیست لزوماً گران‌قیمت و پر هزینه باشند؛ بلکه در واقع هارمونی آن‌ها با طراحی در الویت است. در انتخاب مبلمان لازم است به سبک مبلمان، چیدمان، هماهنگی با دیزاین و عملکرد آن‌ها دقت نمایید.

توجه داشته باشید که مردم به علل مختلف به کافه‌ها می‌روند برخی می‌روند تا کارشان را انجام دهند، درحالی‌که برخی دیگر آنجا هستند تا فقط با هم بنشینند. به همین خاطر شما به مبلمانی نیاز دارید که اهداف متفاوتی داشته باشد. در زمان برنامه‌ریزی برای خرید مبلمان به فضای خود نیز فکر کنید. می‌توانید به دنبال صندلی‌های برجسته یا قطعات قدیمی باشید که به فضای شما جذابیت بیشتری می‌بخشند.

مبلمان در طراحی دکوراسیون قهوه فروشی

جمع‌بندی

به‌طورکلی می‌توان گفت قهوه‌فروشی مکانی است که می‌توانید در آن استراحت نمایید و با دوستان خود چت کنید؛ بنابراین منطقی است که طراحی داخلی قهوه فروشی باید سبک شخصی شما را منعکس نماید. چه به دنبال فضایی ساده‌ باشید و چه درصورتی‌که بخواهید فضایی مدرن و شیک‌تر ایجاد نمایید، ویترین قهوه فروشی متناسب با نیازهای شما وجود دارد. بااین‌حال به‌خاطر داشته باشید که در طراحی دکوراسیون مغازه قهوه فروشی مدرن نیازها و ترجیحات مشتریان خود را هم در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که هیچ کسب‌وکاری بدون مشتری نمی‌تواند پیشرفت نماید.

سعی کنید فضای داخلی ایجاد نمایید که بتواند مهمانان شما را درگیر کند. همچنین این کار موجب می‌شود راحتی آنها افزایش یابد و آنها را متقاعد کند که به مشتریان وفادار تبدیل شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی دکوراسیون قهوه فروشی مدرن می‌توانید با کارشناسان ما در گروه معماری آرت دیزاین در ارتباط باشید. همچنین می توانید از نمونه کارهای ما و پروژه‌ها دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضد اسپم *Captcha Plus loading...

Close Menu